turkiet

Igår gjorde jag och Rebecca ingenting. Vi var ute och körde lite moped och Rebecca skulle köra, fyfan vad jag skrattade när hon var nära på att åka ner i diket. Sen sov jag hos henne och vi låg och tittade på OC. Sen ringde Rebeccas mobil två gånger när jag hade sommnat, ena gången var det Gustaf och andra gången var det min syster! Jobbigt, kommer knappt ihåg vad jag snackade med Elin om. Men kul hade vi!

Idag vaknade vi skapligt, tittade på OC sedan åt vi frulle. Efter det så spelade jag lite guitar hero och Rebecca nördade framför datorn. Sen gick jag hem och duschade och sen tillbaka till Rebecca. Hon skulle klippa sig hos Angelica så Tim stjusade dit oss. Trevligt var det där, sen kom Adam och hämtade oss. När vi kom hem till henne så spelade vi The Sims. Fyfan vad kul det var!

Det är hur coolt ljus ute som helst. Det är helt rosa. Underbart vackert!

Imorgon är det skolan igen. Vi har fotografering. Sista gången i mitt liv som jag ska vara med i turingeskolans skolkatalog, sorligt. Imorgon är det en lång dag också, vi går ända till halv fyra..

image406image407
turkiet!    ♥

Nu ska jag titta lite bloggar, sedan är det natti natti.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg :)

2007-09-02 @ 22:09:49
URL: http://joojj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0