77 dagar!

Hooooo, nu är alla nationella prov i engelska klara. Skönt skönt. Uppsatsdelen gick faktiskt väldigt bra. Soft. Annars var dagen ganska skön faktiskt. Jag fick tillbaka min klänning som jag har gjort på slöjden, jag fick MVG och jag är mycket nöjd må jag säga. Hehe. Jag blev ganska nöjd med den faktiskt. Jag cyklade hem med Rebecca från skolan och vi har varit hela dagen och haft mycket trevligt. Efter båda hade ätit har vi varit ute och cyklat hur länge som helst och tittat på massa hus och sen hälsade vi på Felicia en snabbis också, hon hade gjort om sitt rum och det var hur fint som helst. Bajssssss, jag får panik när jag ser NO boken som skriker "ÖPPNA MIG". Orkar jag? NEJ!

Jag önskar att Britney var lika söta som när hon var yngre.
Hennes nyaste låt, break the ice är faktiskt mycket bra..


Have a nice night.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Kusin

Kom igen nu Rulle! Öppna NO-boken, sista terminen kvar nu babe, håll ut :P

2008-04-17 @ 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0