April april din dumma sill.

Åh, nu funkar blogg igen. Jag har haft ont i fingrarna för att jag velat blogga så mycket men inte kunnat, men nu när jag sitter här vet jag inte vad jag ska skriva om. Men det visar väl sig. Jag tycker om att blogga. Heheh.

Påsklovet är i alla fall slut. Världens bästa påsklov, det har varit hur kul som helt. Jag har varit med Rebecca VARJE dag och vi har gjort något kul nästan varje dag. Asbra juh. Det var faktiskt tråkigt att börja skolan även om jag trodde att det skulle vara kul. Hehehe. Men men, man måste orka köpa på, vilket jag verkligen inte gör just nu. Blä.

Idag var Sioma hos oss. Hur intressant som helst att lyssna på honom. Usch, jag tycker att andra världenskriget är så jävla hemskt, men vem tycker inte det i och för sig? Usch!!! Jag hatar Hitler. Mycket mycket mycket mycket och mer än det.

Vilket fint väder det har varit både idag och igår. Igår var Rebecca och jag ute och tog et promenad på kvällen, hur skönt som helst. Igår var vi även lediga eftersom vi hade studiedag.

Hahaha! (Lägg märke till att jag har bruna linser som jag fick av Lisa i födelsedagspresent, men det kanske inte syns så tydligt, heheh.)

Nej nu ska jag göra något annat, kanske sova. Är sjukt trött.

Pusss alla glada!

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0