Usch

Det var ett tag sen jag uppdaterade på riktigt. Helgen har i alla fall varit hur bra som helst. Fredagen var lungn och på lördagen var det party, precis som det ska vara. Sen som ni kanske vet fyllde Rebecca år på söndagen.

Skolan igår var skön. Snart kommer våra skoltröjor. Åh, hoppas allt blir rätt för om det inte bli rätt kommer ju alla gnälla på MIG! Idag hade vi utvecklinssamtal och var därför lediga. Ingen av mina föräldrar kunde idag så jag var ledig hela dagen, mycket skönt. Vid halv tre åkte jag och min lilla bebis Rebecca till Sthlm. Eftersom Rebecca har fyllt år hade hon massa pix men inte jag vilket var mycket tråkigt. Köpte ett par svart tygskor och två par örhängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0