Collide

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Jag går i skolan, pluggar, jobbar och är med mina kompisar ibland. Jag skulle nog vilja gå i nian om jag fick bestämma. Det var mycket bättre. Äsch. På fredag ska jag och Lisa till Turingeskolan och titta på Lucian, Erika är Lucia, och Rebecca är andra tärna. Det får man ju inte missa. Jag ser verkligen framemot att komma till skolan. Jag ska dit nästa fredag också på deras julavslutning eftersom jag redan slutat då. Förstår ni vad skönt med jullov, helt sjukt. Idag får jag lön. Yeyeye, cashen rullar in. Som ni förstår är jag hemma från skolan idag. Jag orkar inte gå i skolan längre. Jag orkar inte åka det där förbannade tåget som aldrig passar tiderna. 2 ½ år kvar. Bara. Fyfan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Erik är Lucia, HAHAHA XD

2008-12-10 @ 14:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0