Can you look at me?

Skolan idag igen var ingen höjdare tur att Niclas var där, han gjorde min dag toppen! Jag längtar verkligen tills jag och Rebecca ska på Rihanna 12/3. Först var vi fem tjejer men alla hoppade av. Jag och Rebecca ville så gärna gå och det ska vi göra också, bara vi två! Det kommer bli så sjukt kul och jag älskar min bästa vän mest i hela världen! Hon är verkligen bäst!

Idag på gympan spelade vi fotboll ute, vilket underbart väder det är. Det var sjukt kul. Alla vi som har spelat fotboll var i ett lag och dom som inte har gått i någon sport i ett annat. Och Gud vad kul det var. Jag gjorde kanske femton mål, hahah! Och en gång när jag sköt råkade jag skjuta tåpaj så nu kan jag inte röra ringfingertån. Fan vad ont det gör, den har typ dött eller nått. HA HA.

Jag hade inte den blekaste om att man skulle skriva ut sin gymnasieansökan och att föräldrarna skulle skriva på den och att man skulle lämna in den. Idag när jag kom till skolan sa dom det. Vad hade våran syv tänkt sig? Att jag inte skulle få gå på gymnasiet eller? Hon är ju riktigt borta, jag vill ha en bra syv som fattar var hon håller på med, det är inge kul! Sista dagen var i alla fall imorgon så jag hoppas att allt går bra! Åh.

Idag är det inget bra på TV. Jag vet att det var Phille som kommenterade på förra inlägget och skrev "hahaha, vilka mongon :P" till dom I en annan del av Köping. Sånt gillar vi inte Phille. Verkligen taskigt. By the way är Dirty Dancing 2 en av dom bästa filmerna som finns. Javier är riktigt het, och han blir ju bara snyggare och snyggare när han dansar som en Gud.

Over and out.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Och jag älskar dig så jävla mycket. You are the worlds greatest, kom ihåg det bästis!

2008-02-18 @ 18:57:31
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0