Coca Cola

image636
Igår hann jag inte skriva av mig. Jag sov i alla fall hos Rebecca i förrgår till igår. Vi hade jätte mysigt för vi låg och garvade åt saker som inte var rolig egentligen, fast dom egentlien var det! Förstår ni? Näää.. Men i alla fall. Jag hann inte mer än komma hem från Rebecca innan mamma skulle köra mig till Lisa. Jag kom till Lisa, vi åt. As gott. Sen åkte vi och jobbade. Det var sjukt skönt, två ungar. HAHA. Vi spelade fotboll med några söta 12-åringar från Huddinge som var jätte kaxiga ibland. Dom var fan gulliga, men dom blev jobbiga senare längre in på fotbollsmatchen, dom trodde dom vann. Fast, jag och Lisa vann, eller så vann dom men det kanske inte ar så konstigt om dom typ var 10 stycken. Hahah. Skit samma? Efter matchen åkte vi hem till Lisa och tittade på TV bland annat Jackass det är sjukt skönt. Jag skulle vilja vara en jackass det passar på mig! Eller inte.

Nu sitter jag ensam hemma hos Lisa. Hon har gått och klippt sig, jag väntar på att pappa ska komma och hämta mig. Jag hoppas att jag inte spränger hennes högtalare, jag har världens högsta music på. Honhar värsta basen, villlll haaaa!

Rebecca, jag finns här för dig föralltid.

Peace And Love

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Lisa

självklart att man hra "värsta basen". Eller inte snuttis!

2008-02-26 @ 18:08:32
URL: http://Lovestruck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0