Det årliga.

Nu har melodifestivalen börjat igen. Asså, vad tänker dom som ställer upp? Alla låtar var verkligen pinsamma, helt sjukt. Vart är Sverige påväg?

Jag älskar Björn Gustafsson, han är bara för underbar.
Foto: Viktor Brattström

Jag är arg på mamma och pappa. Jag har legat på mitt rum hela dagen i min säng och haft tråkigt. Och jag har verkligen inget att göra och bara för att dom har gäster så frågar dom inte ens om jag vill titta på melodifestivalen med dom. Taskigt.

Så nu sitter jag här i mitt rum i sängen, som vanligt.

Fan

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Han är fan bäst ;)

2008-02-09 @ 22:43:10
Postat av: Anonym

hehe,varför satte du dig inte där bara? ditt hem också? :p

2008-02-10 @ 15:10:54
Postat av: Julia Tennorth

Jag vet inte, men jag tyckte att dom skulle ha frågat mig! hahaha.

2008-02-10 @ 16:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0