So sick.

Åh vad dåligt jag mår. I morse vaknade jag sex och var jätte svettig och helt öm i hela kroppen ni vet sådär som man är och har jättehög feber. Ingen höjdare. Jag tog feber och det visade sig att den var lika hög som jag trodde. Men jag var tvungen att gå till skolan i alla fall, helt sjukt att man inte ens kan vara hemma från skolan för att man har så mycket att göra, att man ska gå och känna sig pressad hela tiden. FAN. Imorgon kan jag inte heller vara hemma även om jag mår skit, nationella i tre timmar. Låter sjukt kul!!!

Jag har tittat på OC hela dagen sen jag kom hem från skolan och sovit. Mamma ska snart stjussa Elin till Michel och då ska hon köpa godis till mig, snacka om att det är det jag vill ha. Jag tänker inte ha godis med mig på nationella, det är bara onödigt, äckligt när alla smaskar.
image613

Nu ska jag ta ett äpple och tycka synd om mig själv.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Linis

stackare, du får krya på dig :)

2008-02-06 @ 20:45:37
URL: http://linanoleryd.blogg.se
Postat av: f

krya på dig babe,och det kommer gå bra imorgon=)

2008-02-06 @ 21:40:17
URL: http://fhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0