2008

Igår jobbade jag igen. Det var en unge som kissade på sig! Vad skulle vi göra? Han tog av sig kläderna mitt bland allt folk och fick gå till toaletten naken. Jag och Sara drabbades av lite panik eftersom vi inte hade några extrakläder, men sen var Sara så smart, hon kom på att vi kunde blåsa hans kisskläder torra under den där grejen där man blåser händerna torra. Och bra gick det. Stackars lilla Gustav.

Igårkväll var jag först med Rebecca och Felicia. Dirket när jag kom till Rebecca gick vi till Cornelia Ersson. Där var även, Felisia, Mathilda & Emelie. Vi gjorde inget speciellt. Men sen visade det sig att Appel hade fest, och vi gick dit. Men när vi kom dit var det typ några killar som satt och körde ölspelet, WIHO vilken fest. Tjejerna satt tysta och tittade på medans killarna hade kul. Sen bastade alla killar och vi spelade biljard. Jag och Rebecca gick hem vid tolv, halv ett tiden. Det var skönt att komma hem, det är så jobbigt att gå och frysa ute.

Höm.. vad händer idag? Sista dagen på lovet man kan vara ute länge. Det är ju hemskt. Nu ska skolan börja igen. Vilken termin det kommer blir, båda positivt och negativt. Positiva saker är att, vi ska på kalssresa och jag får njuta ett halvår till med mig klass. Negativa saker är att, nationella proven är, jag måste plugga mycket och jag ska sluta världens bästa skola och skiljas från världens bästa klass. Fandå.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: emz

Smart, men ni sköljde väl kläderna först? :O hah
Vart passade ni ungen? :)

2008-01-06 @ 18:10:22
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: Julia T

Hhaha, nej det gjorde vi inte. haha

I scaniaruknken

2008-01-06 @ 23:08:24
Postat av: Julia T

Hhaha, nej det gjorde vi inte. haha

I scaniaruknken

2008-01-06 @ 23:08:44
Postat av: jENNY

haha hur det kommer sig att jag bor i US. jag jobbar som au pair har. sa jag bor hos en rik amerikansk familj med fem barn. Men dom ar helt underbara och helt perfekta. sa jag ahr skit kul har. Livet som au pair kan verkligen vara en drom, men aven ett helvete. om du gillar barn, AK SOM AU PAIR. du kommer inte angra det

2008-01-07 @ 04:09:57
URL: http://klippt.blogg.se
Postat av: emz

Illa Julle, illa :( haha. Lite smart är du väl tänkte jag, men icke det.
I scaniarunken? Varför där för??

2008-01-07 @ 19:58:31
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: Julia

Emma: Vi jobbar ju där. Vi har en lekhörna, föräldrarna lämmnar in barnen om dom inte vill titta opå matchen så tar vid hand om dom.

2008-01-08 @ 15:47:46
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0