HIpp Hipp Hurra

Igår hann jag ej blogga. Jag var faktiskt ute och sprang med Rebecca och vi sprang långt. Det var as skönt, men inte så skönt att vaka med världens lävla träningsvärk! Fan vad ont jag har i röven och låren. Juste, igår fyllde Madeleine 16 år också, fett med coolt. Hoppas vi gjorde hennes dag bra i skolan!

Sis ET fyller som sagt år idag och hon är så söt. Av mig fick hon ett pandora halsband och jag hoppas att hon är nöjd med det, det skulle jag vara! HÖM. Hoppas att ET:ET har haft en bra dag. För det har jag. So prov hade jag ifag också, det gick helt ok. Fan vad jag älskar Peter Fick, det finns ingen bättre lärare.

Imorgon är det äntligen fredag. Åh, thanks God......

Nu blir sova, är trött som en björn som ska gå i ide.

tjadå

/ Julia


Kommentarer
Postat av: Monika Tennorth

Du är duktig du min lilla stumpa som springer mitt i mörka trista vintern.

Puss Mamma

2008-01-18 @ 14:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0