Min garderob.

Godmorgon. Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men det har bara varit för att jag inte haft något att skriva + att jag tycker att blogg är lite segt. Men i alla fall. Nyår var jättelyckat. Alla hade kul hoppas jag, i alla fall jag. Sen har jag inte gjort något speciellt. Igårkväll var jag med Rebecca och Cornelia. Vi hade mycket mysigt hemma hos Rebecca. Nu snart ska jag åka och jobba igen. Ska åka med tolv bussen. Senare ikväll ska jag vara med Rebecca och Felicia, jag vet inte vad vi ska göra men kul ska vi ha i alla fall. Hehe.

Nu måste jag byta om, kan ju inte åka och jobba i nattlinne.

Have a nice day.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag bor har, jobbar som au pair hos en underbar familj tva timmar utanfor NYC. Skit bra stalle att bo pa, det ar liksom inte for langt till NYC och inte heller for narma. Joda Gossip Girl gar pa onsdagar pa CW. Det finns en hemsida dar du kan kolla lite avsnitt, men jag vet inte hur det funkar om du inte bor i US. cwtv.com du kan ju prova. OM du har I-pod sa finns det aven avsnitt att kopa pa i-tunes US. sen om det funkar fran Sverige vet jag inte. Var i sverige bor du?

2008-01-05 @ 16:29:49
URL: http://klippt.blogg.se
Postat av: emz

Hur gick det med drickandet på nyår då? ;)

2008-01-06 @ 01:07:18
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: Tempan

Haha, det gick asbra. Men vinet smakade bajjamajja.

2008-01-06 @ 01:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0