Rebecca goes hottie

Jag har varit lite dålig på att uppdatera mina feelings. Men snart åker jag till spanien, det ska bli ska jävla skönt. Planet går på fredag 08:10 så då lyfter mitt plan medans mina vänner precis börjar skolan, för mig känns det jävligt bra. Jag har aldirg varit på Kanarieöarna förut men det ser jag verkligen fram emot.

Idag tränade jag på Katjas, det var jobbigt. Sen åkte jag till stan och var med Rebecca medans hon klippte sig hos sis, eller jag var ju inte med henne men jag såg på. Haha. Jag tror att Rebecca är världens sötaste människa. Hon klippte av 20 cm och klippte en lite längre page & gjorde ljusa slingor. Snyggare finns inte.

Nu ska jag njuta en natt till i min olagligt sköna säg, nu är den säkert ännu skönare eftersom det är helt nybäddat och jag är helt nyduschad. Fan vad jag älskar min nya säng! Den är bäst.

Pusss

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Linis

va roligt, jag vill också utomlands!

2008-01-24 @ 16:37:16
URL: http://linanoleryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0