Torsdag

Skolan idag var faktiskt helt okej. Vi gjorde inget alls? gympan var as rolig, vi körde något som heter tomtesmyg och det kändes som om vi var små och gick i trean. Efter skolan var jag med Niclas och Cornelia. Sen när jag och Corddan gick hem från Nille gick jag till Rebecca. Jag hämtade OC som jag hade tänkt att titta på men då fick jag precis ett sms av Rebecca som ville att jag skulle komma tillbaka till henne och det gjorde jag. Vi har haft mycket mysigt som vanligt och väldigt rolig. Hihi. I love Rebecca Forsberg.

Vi tog lite fula bilder på oss som jag ville sätta in, men Rebbo är inte inne on msn.

Nu är det nanna kudde som gäller.
image579
Sis Elin, mamma Monika, jag Julia, pappa Roger.

Love And Peace

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Linis

vilket söt fammiljebild:)

2008-01-10 @ 22:55:10
URL: http://linanoleryd.blogg.se
Postat av: Linis

hoppas det är ok, länkade dig i min blogg, angående drömresemål :)

2008-01-10 @ 23:03:34
URL: http://linanoleryd.blogg.se
Postat av: jenny

hejhej, dom har relger om hur mkt man far gora, man far bara gora sant som har med barnen att gora. jag baddar deras sangar, tvattar och viker deras tvatt, stadar deras lekrum och alla deras andra leksaker som finns overallt i huset. Jag plockar in och ut ur diskmaskinen ibland, jag diskar lite och plockar undan i koket. lagar lunch till min 2aring. ingen middag eller sant. sjalvklart skriver jag, haha. Vad hittar du pa dar hemma da?

2008-01-11 @ 02:37:02
URL: http://klippt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0