Crash

Igår kväll var en rikigt mysig kväll. Jag var med Rebecca och Julia, vi var ute och hade mysigt. Drack lite GT hos Julia också! HAHA. Fan vad jag garvade. Idag gick jag och Rebecca upp tidigt för att åka till stan med min mamma. Min mobil har vi lämnat in på lagning för att den var något fel på, dom sa att det skulle ta från två-tre veckor. Det har gått fyra veckor och jag har fortfarande inte fått tillbaka den. Och den är fortfarande inte klar, jag lider verkligen. Jag vill ha tillbaka min mobil!!! Aja. Nu sitter jag Rebecca och Julia och spelar Crash!

Julia är inne i sitt spelande..

Nu ska vi hitta på något annat. 

Puss! 

Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha det kan man lungt säga att jag är ;) <3

2008-08-18 @ 14:20:21
URL: http://johanssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0