Pleeeeassse

Asså åh. Jag ärså deprimerad. Jag vill verkligen inte vara hemma. Jag tycker det är så jävla tråkigt. Jag vill tillbaka till Turkiet. Jag saknar alla människor där, så mycket. Det är synd att man inte tänker på samma sätt när man väl är i Turkiet, då tänker man vilken jävla idiot och det ska bli skönt att komma hem. Jag saknar alla idioter. Om det är något jag inte vill så är det att vara hemma här i lilla Nykvarn. Jag vill tillbaka till underbara Side. Nu!!! Jag står inte ut längre, inte en sekund. JAG VILL TILLBAKA TILL PARADISET.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

JAG ÄLSKAR TURKIET!!

DET ÄR DEN BÄSTA PLATSEN I HELA VÄRLDEN!!!

2008-07-25 @ 19:32:35
URL: http://rebeccaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0