Ni är det bästa som finns!


"Fyfan vad din mamma är go,
åh fyfan mamma, jag vill sätta på en ko.
Bajset luktar illa,
det luktar mycket gorilla.
Jag vill ragga upp den där bruden,
din snopp är luden.
Turinge äger på kubb,
och snoppen börjar få stubb.
Kötbullar är gott att grilla,
jag hatar när Cilla mår illa"

"Din fula äckliga slampa,
på kvällen måste jag släcka en lampa.
Snopp i fittan är riktigt kul,
fyfan vad du är ful.
Smällt smör är rikigt gott,
bakåtslickat är flott.
Tryck upp mobilen i rumpan,
jag älskar att visa den för dig stumpan.
Jag vill ha en stor glassig pool,
ÅH fyfan vad jag är cool"

"Mjölken är sur,
varje dag regnar det en skur.
Jag älskar att supa mig full,
nej nu jävlar pappa vill jag ha mig ett knull.
Snälla, kom hit och lägg dig,
hej hålla tjej.
Turingeskolan är lätt bäst,
min syster har satt på Emelies häst.
Jag älskar dig mycket,
måste lätta på trycket.
Det är grymt sexigt att åka utomlands,
vi har precis hittat på en myrdans.
Gå och lägg dig gullet,
älskar dig pullet"

"Din mamm är sexig,
fan vad du är flexig.
Det stora huset är rött,
det är sjukt blött.
Det är så skönt när jag knullar dig i röven,
jag måste torka snoppen med löven.
Flaggstången är lika lång som din mamma,
jag börjar alltid stamma.
När snoppen kommer nära blir jag kåt,
och då vill jag alltid knulla på en båt.
Du är snusk,
jag gillar inte fusk.
Att runka är skönt,
när jag har samlag ser jag allt i grönt"

"Jag vill ha en ny fin mobil,
jag måste ha en fil.
Raka aldrig din frilla,
haha, kolla Camilla.
Salt med havets dofter är fin fint,
i mitt hus är det klint.
Aldrig har jag mått såhär illa,
du är så stilla.
Lila penna i näsan som aldrig förr,
jag hatar att gå in i en röd dörr.
Ska vi näcka i det där badkaret,
åh där kommer det fina paret.
Rebecca låter som en ödla när hon ska rapa,
det är fett nice att gapa"

"Jag älskar verkligen sommarlovet,
jag vill se Trazan och Banane på hovet.
I poolen finns det en groda,
jag gillar all floda.
Lägg grisen i spyan,
det luktar illa i lyan"

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha

2008-06-19 @ 13:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0