Rihanna var underbar.

Rihanna, Rihanna i Sverige!
Igår spelade heta Rihanna på Hovet i Stockholm. Sångerskan, som faktiskt har Jay-Z att tacka för sin karriär, hade en ganska underlig S&M inspirerad scenklädsel på sig men man får ändå lov att säga att hon såg ganska bra ut i den! Efter en lite seg start kom publiken i gång på riktigt när hon spelade hiten 'Please Don't Stop the Music' och sen gick det bara bättre och bättre. När Rihanna avslutade konserten med superhiten 'Umbrella' var det nog inte en enda person som inte stog upp och sjöng med. Den nu svarthåriga snyggingen spelade alla sina hits, bland andra 'Shut Up and Drive', 'I Hate that I Love You' och 'SOS' och var noga med att tacka sin fans i Stockholm när konserten var slut. Hon tillade också att hon gärna kommer tillbaks, "We have to come back here, you all are some rockstars!"

Läste jag.

Asså det går inte att beskriva. Vilken jävla kväll. Rihanna var ju helt underbar och jag fattar inte hur man kan tycka att konserten var dålig, det tyckte verkligen inte jag och Rebecca. Fan vad bra hon var, och fan i helvete så snygg hon är, helt sanslöst! Jag vill bara sitta och snacka med henne. GRRR. TACK RIHANNA OCH REBECCA FÖR VÄRLDENS BÄSTA KVÄLL. Bilder som jag tog igår kommer snart när jag har lagt in dom, vilket är om några minuter. Hehe.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

JA FYFAN VAD UDNERBART KUL DET VAR!!
Julia, vi ska lätt dra dit nästa gång hon kommer till Sverige!!

2008-03-13 @ 18:57:11
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0