Ronny och Ragge!

Påsklov, vilket är jävligt skönt. SO provet gick asbra, men jag fick damp på alla dom satt och skrek att det var för svårt och gnällde på allt man kunde gnälla på. Plugga förfan tröga människor. Men jag älskar er ändå! HAHa. Vi har bestämt skoltröjor nu, as snygga kommer dom bli. Dom flesta tjejerna har tagit gråa overaller med turkost tryck och killarna tog svarta overller med vitt tryck. Tråkigt att inte alla ha samma färger men så blev det eftersom inte alla kunde komma överens, men alla har ju samma logga så det gör inte så mycket. Jag älskar 9e.

Jag ska snart till stan med Rebecca, hon tvingar mig att följa med eftersom hon ska hämta någon tröja på H&M som hon har lagt undan. Jag ska även sova hos henne inatt. Soft, jävligt softa faktiskt! Hahahahaha.

5 dagar till min födelsedag!



/ Julia

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ha en riktigt trevlig påsk!
Kattis

2008-03-20 @ 16:24:25
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: julia

Tack detsamma! :D

2008-03-21 @ 12:14:46
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0