Tjing Tjong

Hej och hå. Vi går bara i skolan imorgon också, sen så är det påsklov. Tidig påsk, tråkigt. Om det inte hade varit påsk hade jag fyllt år i skolan. Jag har inte fyllt år i skolan sen fyra år tillbaka typ, jag trodde att jag skulle få göra det i år, men icke sa nicke. Dumma nicke!! HAHA. Det där var kul. Hur som helst vill jag ju fylla år i skolan för att jag vill att alla ska gratulera mig, få lite uppmärksamhet liksom. Det är ju alltid kul. Men nä... kiss och bajs.

Igår hade vi NO prov och imorgon har vi SO prov. Det är ju nice. (Om man är pluggis) Vilket jag verkligen inte är, men det är bara att bita ihop.

Vad händer på påsklovet då? Inget eller. Neeee, som vanligt på loven. Det är ju sjukt booring. Asså, man kan ju inte göra så mycket eftersom alla föräldrar jobbar, det suger ju. Haha, fan vad töntigt jag skriver. Orkar inte skriva.

Hejdå!

/ Julia


Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHA, DUMMA NICKE! DET VAR DET ROLIGASTE JAG HÖRT PÅ LÄNGE. HAHAHAHAHAHAHA

2008-03-19 @ 18:42:17
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0