Bye bye

Jag har jätteont i halsen och sen är jag ju faktiskt förkyld också. Jag orkade verkligen inte gå till skolan idag. Jag gick upp halv åtta. För er som inte vet börjar vi skolan 08:10 och jag bor ungefär 1½ km från skolan. Lisa kommer till mig ungefär 20 i åtta och då brukar jag vara klar, men jag orkar aldrig gå upp längre, jag orkar inte med allt, jag vill ha SOMMARLOV. Jag gick hem efter lunchen idag, Lisa min älskling skulle vara ledig på eftermiddagen så jag orkade inte vara i skolan utan henne så jag drog med henne. Fast som jag sa, jag har faktiskt ont i halsen också. Skönt att komma hem. Mamma jobbar ju hemma så vi åkte och handlade lite. Sen frågade hon mig om jag ville käna 200 kr? Sälvklart! Jag skulle dammsuga bilen, jag måste fan erkänna att det är kul. Får ta och dammsuga den andra bilen också. Hahah, verkligen lättförkänta pengar. Jag hatar att det är så kallt. Buuuh. På torsdag är det RIXFM, vi ska dit. Det ska typ vara as kallt och regna, men skitsamma. Det kommer bli så trevligt så. Snart är det DH!

I remember when you used to
Tuck me in at night
With the teddy bear you gave me
That I held so tight
I thought you were so strong
You'd make it through whatever
It's so hard to accept the fact
You're gone forever

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0