Come closer

Igår var det inte alls en sån rolig kväll. Vi skulle först hem till Tim AH men så blev det inte, sen vi var ute. Sen åkte jag, Rebecca, Felicia, Felisia, Fanny & Emelie till Hökmossen. När vi skulle åka därifrån ramlade jag och Rebecca med moppen, eller det var väl jag som ramlade med Rebecca var ju på. HAHA. Fyfan, jag höll på att garva ihjäl, tur att vi ej gjorde oss illa. Kvällen slutade i alla fall inte så lyckligt, Rebecca och Gustaf bråkade hela kvällen och det var INTE kul. Men men, jag sov hos Rebecca i alla fall. Vi hade mysigt. Idag har vi bara legat och degat och tittat på One Tree Hill!!
image712
Fisen igår, sötnos!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Felisia

Thihi=)

2008-05-18 @ 20:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0