Dag ut & in

Kom igen skolan. Jag orkar inte mer. Varför få så mycket att göra i slutet det är ju då man ska chilla runt och njuta av de sista veckorna? Men tydligen inte.

Jag hatar fjortisar som bloggar och som typ tror att folk älskar bloggen, man läser ju bloggen för att det är så jävla kul att titta på hur mycket hon skämmer ut sig. Jag fattar inte grejen med att vara fjortis, är det snyggt och ha fetaste fjällrävenjackan, fetaste lagret foundation, klumpigaste ögonfransarna, AS blont hår med ful skabbig hårförlängnning, ballerinaskor mitt i vintern och bara se allmät äckliga ut? Vart vill man komma med det utseendet? Det är ju inte snyggt någonstans och man blir ju absolut inte tagen på allvar, fattar inte hur så många orkar.

Vilken jävla dag det har varit idag.
Muntra upp mig Jonathan!

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0