Fint väder

Fan vilken skön dag i skolan. Idag slutade vi 10 över 12! Yey, helt perfekt ju. Bara hem och sola direkt. När Rebecca slutar ska vi åka till stan och handla present till Camilla som ska ha tjejmiddag imorgon, det ser jag verkligen framemot. Jag vill ha så mycket nya kläder känner jag, jag har liksom aldrig något att ha på mig, men för att handla kläder måste man ju ha pengar, och har jag pengar??? NEJ. Fan alltså, fattiglapp AB. Kan inte bara några tusen börja läsa min blogg så att jag börjar käna lite pengar på den, det skulle ju vara helt perfekt!!

Nu ska jag ut till min lilla grishund som ligger i solen och ser söt ut!

Skriver mer sen.

PUSS

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0