Hela året har jag väntat

Rihanna, Rihanna och Chris Brown kysser varandra öppet!Britney Spears
Rihanna & Britney. Brittan ler igen, jag bara älskar henne!

Fy tusen vilket underbart väder, jag blir så glad! Idag hade jag öppna skor också för första gången i år! Hoppas värmen håller i sig. I helgen ska det ju bli sommarvärme ute, underbart underbart underbart! Pappa har varit och hämtat min moppe idag igen. Nu funkar den alldeles perfekt och jag hoppas verkligen att det funkar på rikigt nu! Klockan sex ska vi vara hos Camilla, efter vi har ätit och så kommer mer folk så blire party party! Underbar dag och hoppas på en lika underbar kväll! Jag älskar värme, jag älskar sommaren! Åh, jag är så glad! Nej, nu måste jag sminka mig.

PUSS ha en bra kväll.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0