Lalala..

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Det är så kul i skolan, fast så mycket att göra. Men det är skönt nu i slutet, så jävla bra stämmning. Om tre veckor slutar vi skolan typ, det är ju HELT sjukt. Fan vad jag kommer sakna alla... Efter skolan gjorde jag lite läxor och pluggade till mitt musikprov som jag ska ha imorgon. Alla andra i min klass har redan haft det när jag var i sjuk för as länge sen, men jag är lite efter så jag ska göra det imorgon. Åh, jag känner att jag inte är redo. Haha! Sen efter maten gick jag till Cornelia där var även Rebecca. Vi tre har så jävla kul tillsammans, jag älskar när vi umgås. Vi var ute och cyklade lite och sen cyklade vi till centrum. Myspys. Nu ska jag städa mitt rum och plugga lite musik, sen är det ju faktiskt Grey´s Anatomy och Leila bakar! Bästa programmet ju, hon bakar så jävla goda saker!
image713
image714
Imorgon är det Turingeskolansdag. Det är så jävla roligt. Så jag tror inte jag kommer hinna blogga. Jag har blivit väldigt insatt i det här med att blogga nu!

Hejdå

/ Julia

Kommentarer
Postat av: cornela

hahahahahah Laila bakar du är fan sjuk

2008-05-22 @ 15:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0