Moppjävel

Nja, kvällen igår var inte så trevlig. Den började trevligt. Men sen kom några stycken och förstörde för oss när vi var hemma hos Camilla och skulle fira henne. Sen vart det massa bråk, och bla bla. När man fyller år förväntar man sig alltid att allting ska vara helt perfekt, men det blir oftast tvärtom. Det är det som är så jävla tråkigt. Tack Cammi i alla fall!

Idag är det fredag. En kille som heter Mattias är här och fixar med min jävla fitt moppe, den laggar och jag hoppas att han kan fixa det. Jävla moppe. Inte för att jag är i stort behov av att åka moppe men jag tycker att det är skönt att den finns i fall att man ska någonstans lite längre bort.. Jag vill bara att helvetet ska funka igen. Bajsmoppe.

Ikväll ska alla vi girls vara hos Julia tror jag. Eller?

Nu ska jag dra och titta hur det går med el moppo.

PUSS!

/ Julia


Kommentarer
Postat av: josefin

Vi kom dit för att lämna en blomma till henne eftersom att hon fyllde år, vi ringde desutom innan för att kolla om det var okej att vi kom. Sen när vi kommer dit för att lämna blomman så bjuder ni in oss, och du sitter där och spelar trevlig. Sen sitter du och skriver på din blogg att vi sabbat eran kväll, trots att vi bara var där en kort stund, varför inte bara be oss att gå? eller du kanske inte vågar? fyfan, hur patetisk man får bli?! Aja jag skiter i vad du tycker, det var trots allt för camillas skull vi kom inte din. Du beter dig som en 5 åring.

2008-05-07 @ 16:33:48
Postat av: Julia

Jag har aldrig snackat med dig, spelar trevlig? Jag sa inte ett ord till dig. Jag tyckte därimot inte att jag var speciellt trevlig.

2008-05-07 @ 18:06:05
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: josefin

vart bara lite sur för att ni bjöd in oss och sen skriver att vi förstör för er och bla bla bla.. jag sa lixom inte så mycket när jag var där ändå, men jag orkar inte bråka, jag har ingenting emot dig eller rebecca..men förlåt för det jag skrev.

2008-05-08 @ 21:13:34
Postat av: Julia

Okej. Men jag bjöd inte in er. Alltså jag har inget emot dig, absolut inte. Det är Sofie jag verkligen inte gillar. Tro inget annat. Jag blev ju bara sur på dig för att du kommenterade min blogg när det egentligen inte var dig jag menade. Men jag orkar inte heller bråka med dig. Puss ha det bra!

2008-05-09 @ 17:06:41
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: josefin

okej vad bra :)

2008-05-10 @ 23:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0