Nationella nästan slut

Idag var det skolan igen. Jag var så sjukt trött i morse, trodde aldirg att jag skulle orka gå upp. Idag skulle boken om mig själv vara inlämnad. Det är så sjukt skänt att jag är klar med den! Hoppas att jag höjer mig till MVG i svenska, det skulle vara perfekt. Idag hade vi det sista nationella provet i matte, eller det nu återstår bara det muntliga i matte och det muntliga i svenska för mig. Sjukt skönt att slippa skiten!

Idag tyckte alla att jag var äcklig som tog upp ett tuggummi från golvet som alla hade sparkat på? Hur var det nu..? Lite skit ränsar magen! Gott vare i alla fall.

När jag ska jag gå ut med grisen.

Nu äre snart sommar!!!


/ Julia

Kommentarer
Postat av: elin

ta dina egna bilder!

2008-05-06 @ 20:41:28
Postat av: Julia

Börja wajna!

2008-05-06 @ 20:58:46
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: anne

go cry.

2008-05-06 @ 21:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0