Next to you

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Jättekonstig skoldag, alla var borta hela tiden. Skittråkigt. På engelskan var vi typ 8 stycken... Efter skolan var jag ute och promenerade med Cornelia, härligt. Sen har jag bara varit hemma, måste plugga lite på HK:n eftersom vi har HKprov på onsdag, jag och Madeleine MÅSTE få MVG för att behålla vara MVG:en. Haha!! Vi känner ingen press i alla fall..

Jag mamma och Elin har prelle varit i centrum och köpt godis.
Hur goda är inte ringarna? Speciellt laktisringarna! MUMMA.


Rebecca är min bästa vän!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jullan, du är min bästa vän, always and forever.
Jag älskar dig!

2008-05-26 @ 21:41:50
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback