Det är så mycket du inte vet

Ditt namn: Julia Marie Tennorth
Längd: 169 cm
Spelar du något instrument: Nej
Vem är snyggast: James Lafferty
Vem vet mest om dig: Lisa
Vad vill du ha just nu: En bästa vän
Vilka sjukdomar har du: Inga
Fobier: Falska människor

Känner du en snygg kille: Ja
Har du körkort: Nej
Vill du gifta dig: Ja
Din hårfärg och frisyr: Blond och frisyren ni såg nedan
Har du glasögon: Ja
Hur ser din plånbok ut: Brun och avlång
Vad köpte du senast: En blus/skjorta
Hur mycket pengar har du: Jag har ingen aning
Hur svarar du i telefonen hemma: Hallå
Senast kramat: Jag kommer inte ihåg
Vem sov du hos senast: Rebecca
Stjärntecken: Vädur
Ögonfärg: Blåa

Kall favoritdricka: Läsk
Varm favoritdricka: Chai Latte
Säger ofta: Bajskorv
Saknar du någon: Ja
Du fikade senast: På Wayne´s
Senast sedda film:  Dirty dancing

Hur känner du dig nu:
Arg, besviken, ledsen
Kan du laga mat: Ja
Vad tycker du om fötter: Det är äckligt
Är du smart: Jag är ju inte osmart
Snarkar du: Vet inte, hör ju inte mig själv när jag sover
Är du aktiv i skolan: När jag vill
Har du homofobi: Nej
När och varför grät du senast: För någon dag sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0