That´s all I´m asking for

Jag känner att jag har jätte mycket att skriva, vi får se hur det här blir. Den här helgen har i alla fall varit skit bra. I fredgas var vi ju som sagt på Halloweenfest hos Frida, det var riktigt kul! Det är kul att inte alltid umgås med samma människor hela tiden, man behöver variation. När jag kom hem kunde det inte blivit värre, fyfan.

Lördagen var seg. Men vid sextiden gick jag och mina föräldrar till Rebeccas familj på middag. Det var trevligt, väldigt länge sen må jag säga. Jag, Julia och Rebecca tog åtta bussen till Lisa. Vi gjorde inte så mycket, Philip och Lööv kom till oss. Haha. Sen åkte vi hem och då gick jag och Rebecca hem till henne för jag skulle sova där. Mina föräldrar var kvar hos Foppas och de hade värsta partyt. Hahaha.

Idag har jag och Rebecca bara latat oss. Precis  som söndagar ska vara. Jag gick hem vid fyra och tittade på DH, sen Grey´s och nu OTH och snart GG. Vilken tv-dag. Perfekt!

Höstlovet 2008 är slut. Det skönaste lovet någonsin tycker jag. Alltså, det skönaste höstlovet. Imorgon börjar skolan, fyfan vad tråkigt. Jag har ingen lust alls. Jag vill inte!!! Jag vill inte!!!!!!

FYFAN VILKET JÄVLA AVNITT AV OTH. DET ÄR BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0