Lalala

Haha. Jag är ingen höjdare på att blogga. Helgen var hyffsad om man bortser från den lilla fjortisen som förstörde min kväll på Thomasinsparken men annars var allt på topp. Men det kanske är försent att skriva om helgen när det redan är Onsdag? Men eftersom det är min blogg så får jag skriva vad jag vill. Imorgon ska jag jobba igen. I scaniarinken, samma gammla lekhörna. Fast vi har köpt massa nya grejor det är ju najzzz, som HON i Shes the man säger, EMMA! Ingen fattar men jag fattar. Aja. Skolan är riktigt riktigt jävla tråkig nu när Paulina är sjuk, fy bubblan. Och snälla, kan vi få våra datorer snart????????? Trögt. Idag var jag med Rebecca också, vi hade kul. Vi tittade på massa Idol-klipp från igår. JAG BLEV FULL AT MIN COCA COLA. Min stil.

Gud vad jag har börjat gilla Lindsay Lohan.

Kommentarer
Postat av: LieMie

Och jag som ogillar henne så! :p Scaniarinken vart om man får fråga? :)

Mvh LieMie



(Besök gärna min blogg & dela med dig av dina tankar kring att bli fotad.)

2008-09-17 @ 19:30:39
URL: http://liemie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar henne :D

2008-09-18 @ 10:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0