Nananana!

Idag var vi då på våran "klassresa" fast jag fattar inte varför jag säger klassresa. Det är ju typ en utfylkt som varar i två dagar. Det var faktiskt trevligt om man bortser från alla miljontals myggor. Vi ska dit imorgon igen och det ser jag fram emot för då är det våran tur att laga mat! HA..

Jag älskar låttexter som verkligen betyder något, jag får ont i hela kroppen av känslor. Lars Winnerbäck är ett bra exempel. Jag har alltid ogillat hans musik ända tills idag när Paulina skickade dom tomma stegen till mig. Nu har jag suttit här och lyssnat på den ett antal gånger och den blir bättre och bättre. Imorgon ska nog Frida få skicka några låtar till mig i alla fall. Allt känns så verkligt. Fint.

Jag tror på duvan som vet vart den ska
Jag tror på godhet och bättring
Jag är en barkbåt
Som driver mellan grenar och stenar
och en nattfjäril är min besättning
Inga vakter vid porten
Inga hänglås vid grinden
Bara rösten som kallar
i den evigt viskande vinden

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kycklingen blev god ;)

2008-09-14 @ 19:17:41
URL: http://heartbreakcity.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kucklingen blev god ;)

2008-09-14 @ 19:19:15
URL: http://heartbreakcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0