Uppfriskande

Jag vet att min blogg är tråkig, jag orkar aldrig ta bilder längre! Men jaja. Ute börjar det bli höst i alla fall, det är ett som är säkert. Jag får lite panik när jag ser de gula löven ramla ner från träden och träffa marken. Men allvarligt talat, hur mysigt är det inte med höst egentligen? Solen lyser, det är kallt, man har en liten basker på huvudet, allt har ju sin tjusning. Egentligen så är ju alla årstider fina på sitt sätt, om det bara kunde vara sommar när det ska vara sommar, om det bara kunde vara höst när det ska vara höst, om det bara kunde vara vinter när det ska vara vinter och om det bara kunde vara vår när ska det ska vara vår så skulle man ju uppskatta alla årstider lika mycket.

För överig tittade jag på Idol igår. Det var inte ens roligt. Jag saknar den gammla juryn. Sen på trean gick det en film som hette Jersey Girl det var bland de bästa filmen jag sett, jag grät ihjäl. Riktigt riktigt bra film må jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0