Sexy bitch

Jaha! Jag kanske ska ta mig i kragen och uppdatera min kära blogg lite då och då. Som vanligt får jag perioder i mitt liv då jag tycker att det är öken att blogga, och en sådan har jag nu. Jag gillar att blogga på sommaren så att man kommer ihåg vad man gjort, men nehe du.

Torsdagen den 30 Juli kom jag hem från Turkiet. Det var verkligen den roligaste resan jag har varit med dom. Allt var sååå bra. Vi träffade sjukt mycket folk och dansade varje kväll. Jag vill tillbaka dit så mycket så att det finns inte. Åh! Men det är helt okej att vara i Sverige nu när solen skiner för en gångs skull. Det är tråkigt att man inte kan åka till stranden här, eller det är klart man kan. Men det finns ingen bra strand, bara äckliga och ofräscha. Med andra ord, ingen strand som stranden i Turkiet. Fan! Vad jag än tänker på som kommer alltid Turkiet emellan mina tankar, jag älskar verkligen det landet.

Tiden här hemma sedan vi kom hem har varit jätte bra. Hängt med polarna och varit på partyn. I September åker min syster till USA ett år, så det känns lite elakt om jag skulle åka till Turkiet då. Men vi får se hur det blir. Jag vill verkligen åka till Turkiet, bara ta en sista minuten och dö av lycka, plus att det är så billigt också. Nej nu ska jag sola eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0