Taggad från topp till tå

I måndags blev jag sjuk, hade typ feber och ont i kroppen och väldigt förkyld. Men nu mår jag bättre. Fast jag är fortfarande väldigt förkyld men det går braa.... Idag började jag skolan, det var helt okej. Jag gillar min klass jätte mycket och jag är så taggad inför det här skolåret, den här känslan har jag aldrig haft förut, det här skolåret måste och kommer gå bra för mig känner jag. Imorgon ska jag vara ledig..... Jag och Marre ska till stan och göra lite saker. Och på kvällen är det kräftskiva och födelsedagsfest för Mattias hemma hos Johanna!

Kommentarer
Postat av: felicia

Uppdatera dumma unge!

2009-08-28 @ 15:46:13
URL: http://fhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0