Aaaaaaahhhhaaaa

Jävlar vad kul jag hade i fredags. Jag var på fest i södertälje med mina kära vänner, helt spontant och skit lyckat verkligen! Sjukt kul att träffa gamla kompisar som man inte umgås med länge!

Jag är så sjukt trött på hur tjejer beter sig. Alltså. En liten skit sak blir till världens big deal och allting överdrivs. Åh jag är så less på det. När jag säger, jag bryr mig inte längre, så menar jag det också. OCH, det som gör mig ännu tröttare är att allting sker bakom varandras ryggar, kan man inte bara prata öga mot öga? Och om man inte förstår något kan man väl ifrågasätta utan att dra fel slutsatser? Jag hatar tjejer. Så jävla falska och krävande, och jobbiga och allt annat negativt. Fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0