Gladare än gladast!!!

HEJ BLOGGEN. Jag heter Julia Tennorth och nu har jag ett nytt liv fram till den 7:e Januari. Jag har aldrig varit gladare i hela mitt liv tror jag. Jag har jullov, eller nästan.. Imorgon får jag det. Men nu har jag inget mer plugg!!!!! ÅH. Jag skickade precis in den sista hemtentan. Jävlar. Vad skönt. Idag när vi åt lunch var det riktigt bra stämmning och det var nog för att en klumpen i magen av oro är borta, nu kan man sova om nätterna och bara ta det lungt! Jag njuuuuuuuuuuter. WOWOWOWOWOWOWOHOHOHOH.

Ikväll är jag hemma själv. Rebecca kommer nog hit snart om hon kan vakna någon gång. Men nu ska jag i alla fall äta middag, kul å äta själv.... eller vad säger jag? vadå själv? Jag har ju min lilla gris, bättre sällskap kan man inte få, nu ska jag gå ner och pussa på henne!!


Ingen är gladare än Molly när det är snö. Så sjukt jävla söt.

Kommentarer
Postat av: J.K

Åh hon e så snuffig! Pussa henne från mig<3

2009-12-16 @ 18:26:42
Postat av: elin

ÅH VÄRLDENS FINASTE HUND! Ja, hon älskar verklign snö och hon är så söt när det fastnar under tassarna och man måste hjälpa henne att ta bort det! LILLA GRISEN <3<3<3

2009-12-17 @ 19:03:56
URL: http://etennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0