OOO WHAT A YEAR

Om mindre än elva timmar är det ett nytt år. Så jävla skönt. Vi går mot ljusare tider, min 18-årsdag närmar sig, förhoppningsvis en usa resa i april, körkort, sommarlov, sommarjobb, utlandsresa med tjejerna, usa igen förhoppningsvis och ELIN KOMMER HEM. Det låter som ett UNDERBART år skulle jag säga. Kan man längta mer? NOPE.

Och för att inte tala om detta år. Vilket år. Helt underbart. 09 har varit både kul, tråkigt, jobbigt, ledsamt, kärleksamt(?) och framförallt GALET. Jag har aldirg varit så nöjd med något år som detta. Låt alla år bli lika bra. Alla tjejmiddgar, Chris Brown, Britney Spears, Backstreet Boys, fester hos Marina, fester hos Rebecca, valborg, vidbynäs, lokalfester, brunett så hett igen, sommarjobbet med malin, turkiet, allsång på skansen, romme, melissa horn, midsommar, elin tog studenten, corddan flyttade till storstan, poolparty, norrland och framförallt all vänsakp, jag har världens bästa vänner som jag aldrig vill mista. Jag älskar er, och tack för att ni gjort ännu ett år av mitt liv underbart!


Nu har jag inte tid mer....

Kommentarer
Postat av: Hannah kusin

Gott nytt, älskade sötsak!

Är övertygad om att 2010 blir sjukt bra.

Kom hit och shoppa med mig typ NU!



Ska nog söka upp sovrummet nu, vart fan det nu ligger!. Gästerna har just dragit och stackars Faycal ska upp om 18 minuter - hehe ;) Äre nyårsdag så äre.



PUSS!

2010-01-01 @ 04:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0