Fin dag

Idag var en skön dag i skolan. Vi började halv ett och hade redovisningar. Men det var inte något stort arbete och tur var väl det för det gick åt helvete. Jag såg inte vad den lilla lusen Frida hade skrivit och hon var inte där så jag kunde inte fråga henne heller. Sen hade vi textilslöjd och sen var dagen slut. Dirket efter skolan gick jag raka vägen hem till lilla Cotten som fyller 16 vintrar idag! Åh. Där var det massa folk från hennes klass och hon hade världens godaste fika! Nu har precis jag och Rebecca varit ute och gått i typ en och en halv timme. Hur skönt? Nu är jag trött och jag känner bara för att gå och zova en zkvätt och vakna till ännu en fin dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0