Thahaha

Jag älskar att handla saker på småbutiker så att inte så många andra har samma sak. Jag tycker inte det är fel att ha samma saker men det är ju tråkigt, tråkigt är vad det är. Jaja. Igår var jag ju i stan med min bästa kusin! Jag köpte en zebra byxdress och ett korallfärgat nagellack. Hur fint som helst. Idag var jag och mamma på Coop. Och innan gick vi in på Kapphal och då fick jag världens finaste väska! Åh, jag är helt kär. Sen köpte jag även ett par Hello Kitty trosor, kanske inte det finaste men hur sköna?

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA va skön du är. "Kanske inte så fina, men hur sköna???" typiskt dig din fis. GO STRONG ON SATURDAY

2009-02-18 @ 16:50:37
Postat av: MARINA

haha tänkte precis kommentera samma! så jääääääääääääääkla go

2009-02-18 @ 18:49:59
Postat av: Julia

Hahahaha! =D Thihi. Mina bebisar

2009-02-18 @ 19:09:46
URL: http://juliatennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0