Roliga jag!

1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
Jag har abonemang.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
Nej!
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Paulina
4. Hur lång är du?
169 cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
Hm, räknad DH boxen som en film?
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
"Haha på dig med Lotta"
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta.
9. När såg du senast din mamma?
En sekund sen!
10. Icke godkänt i något ämne?
Nope.
11. Mvg i något?
Nej det tror jag inte.

12. När vaknade du idag?
Fem över sju.
13. Vilken är din favoritplats?
Överallt där det är sommar och sol.

14. Vilken plats föredrar du minst?
Sverige på vintern.
15. Vart tror du att du befinner dig om 5 år?
I New York med min svinsnygga pojkvän.
16. Hur stor är din säng?
120 cm.
17. Vad sover du i?
Nattlinne eller pyjamas.
18. Hur många kuddar har du i sängen?
Fyra stycken.
19. Var bor du?
Nykvarn!
20. Tycker du om kinamat?
Ja, svingott!
21. Tycker du om kaffe?
 I love kaffe!

22. Vad dricker du helst till frukost?
Juice.
23. Kan du spela poker?
Nej det kan jag inte.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Japp, tre stycken!
25. Vill du ha barn?
Ja, en flicka och en pojke.
26. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite spanka.
27. Har du åkt ambulans?
Ja!
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
Både havet och bassäng är underbart!
29. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder.
30. Äger du smycken?
Såklart.
31. Kan du rulla med tungan?
Nej jag har för kort tunga.
32. Vem är den roligaste människan du känner?
Jadu, det finns såå många!
33. Vad har du för ringsignal?
Tracy Chapman - Talking Bout A Revolution
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja det har jag säkert någonstans.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Mitt röda påslakan.
36. Kan du byta olja på bilen?
Nej.
37. Vilken var den senaste boken du läste?
I taket lyser stjärnorna.
38. Dansar du i bilen?
Ja verkligen, aldrig dansat så mycket någonstans som jag dansar i bilen.
39. När var du i kyrkan senast?
Jag kommer inte ihåg.
40. Hur många hål har du i öronen?
Fem hål.
41. Har du någon piercing?
Nope.
42. Har du någon tatuering?
Ja!
43. Har du flickvän?
Nej, jag föredrar pojkvän.
44. Vad är ditt mobil nummer?
The secret, inte ens FBI har det.
45. Vad ska du göra ikväll?
Ikväll ska jag chilla.
46. Har du några syskon?
Ja, one sis.


Kommentarer
Postat av: the singing beeeeee! ;D

very rolig uppdatering by U! "hej, jag uppdaterar hela tiden....." SURE!

2009-02-11 @ 18:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0