DET ÄR DU OCH JAG CHRIS

Det är helt jävla sjuk. Jag har aldrig gjort något bättre i hela mitt liv. Chris Brown är den bästa som finns. Han är det snyggaste och det sexigaste som finns. Igår var jag helt död. Igår var den bästa ikvällen i hela mitt liv. Jag och Rebecca hade jätte jätte bra platser. Crossfire var förband och redan då stod alla på sittplatserna upp. Jag stod upp hela konserten och var helt svettig. Dans dans dans. Jag är helt uppspelt, fast det är en ny dag. Han var såååå bra. Det finns inga ord!!! Jag är helt död, jag vill ha honom så sjukt mycket. Han var så himla söt och charmig. ÅÅÅH. Amen i alla fall, det var som en liten platta nedanför läktaren och helt plötsligt så står Chris där på typ 30 meter ifrån mig uppe i luften. OCH TAR AV SIG LINNET OCH DANSAR HUR SEXIGT SOM HELST. Då trodde jag att jag skulle börja gråta. Jag har filmat massa klipp, men det är något konstigt, det går inte att lägga in på youtube, ska försöka lite senare. Åhhh. Ajaa, nu ska jag äta frukost. Jag skulle göra vad som helst för att få träffa och krama och hålla om Chris Brown. JAG ÄR KÄR! Vad ska jag ta mig till? Åh. Min Chris Brown. HJÄLP!!

Jag och Rebecca träffade Johanna och Emma där

Emma och jag

Partypeople

Just dance













Tack Chris Brown för världens bästa kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilderna va to die for på chris :O hahahha fan att ja inte åkte även fast ja inte lyssnar på han xD .. du va verkligen fin på bilderna :) . puss

2009-01-24 @ 16:29:31
Postat av: anica

bilderna va to die for på chris :O hahahha fan att ja inte åkte även fast ja inte lyssnar på han xD .. du va verkligen fin på bilderna :) . puss

2009-01-24 @ 16:29:54
Postat av: Julia

Tack Anica!!! =D

2009-01-24 @ 16:42:26
URL: http://juliatennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0