Heartbreak

Jag mår så jävla dåligt. Jag förstår inte hur alla alltid kan se saker bara från en persons sida när det är två som bråkar. Jag kommer aldrig förstå hur man kan lägga sig i utan att veta vad som egentligen händer. Vad är meningen med att skriva ut på bilddagboken och bloggen om hur dåligt man mår, om hur mycket man hatar en person? Det finns ingen mening med det, men det skiter jag i. Det finns ingen som är som mig, det finns INGEN som kan förstå mig. Jag önskar verkligen att någon var som mig och kunde avsluta mina meningar, någon som tänker som mig och som tycker som mig. Jag är så trött på allting för tillfället. Jag är så jävla trött. Varför kan ingen förstå? Den ändå som kan förstå mig riktigt bra är Marina. Jag är så jävla ledsen, och rädd. Varje dag. Varje dag är jag rädd att någonting nytt ska hända. Men nej, det är ju alltid jag som är den onda personen som VILL bråka. Att man ens kan säga så? Nej usch. Den här kvällen har varit bra fram tills jag gick hem med en viss person som gjorde mig så jävla ledsen. Det känns som om jag har en kniv rakt in i hjärtat. Jag är så sårad. Fyfan!

Kommentarer
Postat av: amanda

fan va bra skrivet!:)

2009-01-25 @ 15:00:20
URL: http://aammaanndaa.blogg.se/
Postat av: Marina

:(<3! vill du prata så ring

2009-01-25 @ 15:41:46
URL: http://marinaelm.blogg.se/
Postat av: Victoria

<3

2009-01-25 @ 22:37:03
URL: http://immpuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0