Nej

Jag är så arg på Blondinbella. Jag har aldrig gillat henne. Jag kommer aldrig att göra det heller. För det första, vem är hon egentligen? Det vet hon ju inte själv ens. Dessutom är hon 18 år och har hela livet framför sig, visst det är coolt att hon har lyckats så bra i sådan tidig ålder. Men hur bra kan det vara i längden? Dessutom vet jag inte om jag ska tro att hon skojar när hon pratar eller pratar hon verkligen så? Är hon så otroligt överdriven och uppseplt hela tiden? Förr i hennes blogg handlade allt om hur unga tjejer skulle lyckas osv, men nu är ALLT hon skriver om henne. Hela tiden. Inte för att jag skulle se upp till henne ändå. Nej hon är inget för mig. Visst kan hon vara söt och så, men hon är för mycket. Hon är inte 28 år, hon är 18 år. Det är inte nyttigt för henne att leva så här. Hon går ju förfan i skolan!!!

Kommentarer
Postat av: Fising

hennes röst alltså! llala LALALAlalalLALALAlalalalALalalalLAlalalaLA



låter ju som en ekorre på crack

2009-01-10 @ 01:46:48
Postat av: Marinaaaaaaaaa

JAG ÄLSKAR HENNE:D

2009-01-10 @ 02:23:57
Postat av: elin

HAHAHAHAHA lilla jullan

2009-01-10 @ 14:51:17
URL: http://etennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0