Uptown girl

Jag har packat hela morgonen. Jag har panik, väskan är för liten! Det här året har jag fan inte med mig för mycket kläder men det är så mycket andra saker utöver kläder och skor och sånt jag måste ha med mig eftersom jag åker utan min familj som brukar ha dom tråkiga sakerna i sina bags. Men, Rebecca har erbjudit sig att ta lite av mina saker annars kommer det inte funka, har till och med ett par pumps i mitt handbagage. Jaja, det löser väl sig anatar jag. Men mamma är inte hemma och jag behöver ju hjälpa. Men det är ändå rätt soft att vara hemma själv, för då kan jag lyssna på bästa Westlife på högsta volym.

Jag och mamma pratade i telefon:
Mamma - "Vad betyder låg energinivå?"

Nej, nu vill grisen ut och kissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0