It's just me me me me

Just nu sitter jag här och försöker skriva en uppsats som ska vara inskickad idag. Jag måste bli klar snart. Det blir jag. Jag behöver något som piggar upp mig. Jag behöver ett liv utan trubbel och utan problem. Finns det? Jag behöver någon som vet hur jag tänker, någon som kan komma till mig och krama mig och säga, jag vet hur det känns. Det finns ingen. Jag vill åka utomlands. Eller så vill jag att det ska bli vår. Då blir allting så lätt. Jag tycker det i alla fall! Sol och värme får mig att orka skolan, vilket jag inte gör nu. Jag orkar inte skolan. Jag behöver någon eller något som får mig att gå, vad är det som saknas? Kan någon ge mig svar!

Kommentarer
Postat av: marina

du behöver en adam paskén:D! hahahaha

2009-03-05 @ 20:26:04
Postat av: Julia

Ja det behöver jag

2009-03-05 @ 21:15:27
URL: http://juliatennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0