Morrn morrn

I det senaste inlägget skrev jag att jag skulle måla naglarna på både fötter och tår, men det stämmer ju inte riktigt. Jag menade såklart händer och tår. Fick mig ett litet skratt när jag läste det. Idag börjar vi som vanligt elva, så jag tar 10:19 tåget. Vi ska redovisa en sak i naturkunskapen idag, det känns inte så bra så jag är lite nervös. Skönt med sovmorgon i alla fall. By the way är jag sjukt taggad inför imorgon. Ha en bra dag i det mulna Sverige. Jag vill ju ha sol? Ge mig sol och värme.

Haha. fick precis ett telefonsamtal från mamma som står några meter ifrån mig. Hon skulle tydligen ringa mormor.... Min mamma! Nu hör jag hur hon asgarvar...

Kommentarer
Postat av: Lising

HAHAHA :D tänkte inte ens på det "fötter och tår" hahahah love u

2009-03-20 @ 10:17:35
Postat av: elin

typiskt moder M!

2009-03-20 @ 16:24:13
URL: http://etennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0