Yeah babe

Lika underbart väder idag som igår, fast lite underbarare än igår när jag tänker efter. Solen har strålat hela dagen, så jävla skönt. Nu är det verkligen vår, jag vill bara att den lilla snön som är kvar ska fösvinna så att jag slipper se den. På varje rast idag har vi suttit ute och solat, eller solat och solat, vi har suttit och fått lite värme. Det skulle i och för sig vara ännu bättre om det inte blåste så. Men men, nog om vädret. Ni vet ju säkert redan vad det är för väder eftersom ni måste ha vart ute. He he!

Om exakt en vecka idag, fyller jag 17 år! Det ska bli ruggit. Johanna min vän fyller också år då. På lördag ska hon ha tjejmiddag och nästa helg blir det min tur att ha middag. Ska bli svinkul. Plus att Johanna ska ha rock-tema. Jag känner att det är min grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0