Just dance

Jag har inte riktigt orkat uppdatera. Har mått lite si sådär. Förra veckan var det långhelg vilket var hur skönt som helst. Jag gjorde inget speciellt. Nu är det tisdag. Om en vecka och tre dagar slutar jag skolan. Som jag längtat. Men nu när vi snart är där känns det jätte sorligt. Jag kommer aldrig hinna träffa mina klasskompisar på sommarlovet! Det känns som om vi kommer glida ifrån varandra så himla mycket. Men det ska ändå bli skönt att ägna mycket tid till vännerna här hemma. Nästa torsdag tar min syster studenten också, helt sjukt. Då blir det storkalas. Det ska bli så kul! Idag är jag hemma och är sjukt vilket är tråkigt. Det är ju så fint väder. Jag lär vara hemma veckan ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0